24/02/2014

3.luokkalaiset kirjoittivat diskosta

Diskossa 12.2.2014

Diskossa oli kutosten bändi, joka soitti. Siellä oli tanssikilpailuja. Kukaan kolmosista ei voittanut! Minun pikkusisko voitti kauneuskilpailun. Minä join mehua ja söin pop-cornia. Siellä oli tosi kivaa, vaikka en voittanut.
Patricia

Diskossa minä söin yhden lasillisen pop-cornia ja join limua. Tansseina oli robottitanssi, pompputanssi, omituistanssi ja pelottelutanssi. Siellä oli kaksi bändiä. Melkein unohtui kaveritanssi. Olisin halunnut voittaa edes yhden kerran.
Juha

Olin diskossa. Siellä oli kivaa. Minä tanssin jokaisen kappaleen mukana. Minua ei haitannut, vaikka en voittanutkaan. Vanhempainyhdistys teki hyvän tarjoilun. Minua ei haitannut, vaikka siellä oli ahdasta, niin kuin joka vuonna!
Irina

Kun pääsin sisään, musiikki oli kauhean kovalla. Ja yhtäkkiä sininen valo alkoi vilkkua. Tuntui siltä, että joku kelaisi kuvia. Mutta aloin tottua siihen. Otin Otson reppariin ja aloin hyppiä.
Kristjan

Diskossa oli monta hauskaa tanssikilpailua, mutta paras niistä oli omituinen tanssi. Siinä tanssikilpailussa piti tanssia niin omituisesti kuin pystyi. Diskossa oli paljon hienoja valoja ja teatterisavua. Siellä oli kivaa.
Elmo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä terveisiä kirjoituksista. Kaikkiin pyritään vastaamaan, mutta vain asialliset julkaistaan.